Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4194
Назва: Маркетингове дослідження політики просування ПАТ «Ощадбанк»
Автори: Ребрина, М. В.
Бичікова, Л. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Ребрина М. В. Маркетингове дослідження політики просування ПАТ «Ощадбанк» / М. В. Ребрина, Л. А. Бичікова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4194
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P059.pdf175,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.