Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4151
Назва: Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесу
Автори: Савон, М. В.
Шацька, Зорина Ярославівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Савон М. В. Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесу / М. В. Савон, З. Я. Шацька // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4151
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P164.pdf176,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.