Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялька, А. В.-
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:03:09Z-
dc.date.available2017-01-24T10:03:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛялька А. В. Роль інформаційних технологій в маркетинговій діяльності / А. В. Лялька, С. В. Бреус // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 155.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4139-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРоль інформаційних технологій в маркетинговій діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P155.pdf174,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.