Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстровський, Д. Л.-
dc.contributor.authorЯнковець, Т. М.-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:02:33Z-
dc.date.available2017-01-24T10:02:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОстровський Д. Л. Значення колаборацій у сфері моди / Д. Л. Островський, Т. М. Янковець // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 154.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4138-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleЗначення колаборацій у сфері модиuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P154.pdf179,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.