Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнковець, Т. М.-
dc.contributor.authorПриступко, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-01-26T09:42:54Z-
dc.date.available2016-01-26T09:42:54Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.citationЯнковець Т. М. Принципи та цілі формування цінової політики підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Янковець, Г. М. Приступко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – Вип. № 8. – С. 707-711. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/8-2015/150.pdf.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/408-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні аспекти формування цінової політики підприємств у сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано принципи цінової політики. Систематизовано цілі цінової політики з виділенням часових горизонтів та засобів їх досягнення. Обґрунтовано ситуаційні типи цінових рішень в процесі управління ціновою політикою підприємства.uk
dc.description.abstractIn the article the theoretical aspects of the pricing policy of enterprises in the contemporary economy. The principles of the pricing policy. Systematized target price policy with the release time horizons and means to achieve them. Justified situational types of pricing decisions in the management of price policy of the enterprise.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы теоретические аспекты формирования ценовой политики предприятий в современных условиях хозяйствования. Обоснованы принципы ценовой политики. Систематизированы цели ценовой политики с выделением временных горизонтов и средств их достижения. Обоснованы ситуационные типы ценовых решений в процессе управления ценовой политикой предприятия.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectформування цінової політики підприємстваuk
dc.subjectценаuk
dc.subjectформирование ценовой политики предприятияuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectthe pricing policy of the enterpriseuk
dc.titleПринципи та цілі формування цінової політики підприємстваuk
dc.title.alternativePrinciples and objectives pricing policy of the companyuk
dc.title.alternativeПринципы и цели формирования ценовой политики предприятияuk
local.contributor.altauthorIankovets, Tatiana-
local.contributor.altauthorPristupko, Anna-
local.contributor.altauthorЯнковец, Татьяна Николаевна-
local.contributor.altauthorПриступко, Анна Николаевна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceГлобальні та національні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янковець_Приступко_стаття.pdf231,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.