Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4087
Назва: Маркетингові дослідження: необхідність чи зайві витрати?
Автори: Медвєдєва, О. І.
Бойко, О. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Медвєдєва О. І. Маркетингові дослідження: необхідність чи зайві витрати? / О. І. Медвєдєва, О. В. Бойко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4087
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P126.pdf186,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.