Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛипенко, М. О.-
dc.contributor.authorРадіонова, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-01-20T12:37:27Z-
dc.date.available2017-01-20T12:37:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛипенко М. О. Розв'язання проблем маркетингу через впровадження стратегічного управлінського обліку / М. О. Липенко, Н. Й. Радіонова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 117.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4078-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleРозв’язання проблем маркетингу через впровадження стратегічного управлінського облікуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P117.pdf185,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.