Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorКачур, Л. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-13T09:02:48Z-
dc.date.available2017-01-13T09:02:48Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств [Текст] / О. С. Євсейцева, Л. В. Качур // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 81-84.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3927-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування маркетингової інформаційної системи та інформаційних потоків на промислових підприємствах, з метою визначення основних конкурентних переваг підприємства на ринку для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности формирования маркетинговой информационной системы и информационных потоков на промышленных предприятиях, с целью определения основных конкурентных преимуществ предприятия на рынке для принятия обоснованных управленческих решений.ru
dc.description.abstractIll the article is considered facilities of marketing informational system and informational directions forming in industrial enterprises in order to identify main enteiprise competing preferences on the market for making grounded managing decisions.en
dc.languageuk
dc.titleОсобливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorEvseyceva, O. S.en
local.contributor.altauthorKachur, L. A.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorКачур, Л. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (58)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V58_P081-084.pdf205,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.