Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3794
Назва: Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспект
Автори: Скрипник, М. І.
Григоревська, Олена Олександрівна
Ключові слова: marketing
marketing research
questionnaire
survey
interviewing
маркетинг
маркетинговое исследование
анкетирование
опрос
интервьюирование
маркетинг
маркетингове дослідження
анкетування
опитування
інтерв’ювання
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Скрипник М. І. Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспект [Текст] / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 298-306.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми, пов’язані із проведенням маркетингових досліджень. Наведено можливі методи проведення дослідження. Обгрунтовано їх сутність, що дозволило сформувати позицію щодо вибору методу для проведення маркетингового дослідження. На основі проведеного анкетування проведено апробацію таких методів маркетингового дослідження як опитування з метою забезпечення розробки заходів для підвищення іміджу університету.
В статье проанализированы проблемы, связанные с проведением маркетинговых исследований. Приведены возможные методы проведения исследования. Обоснованно их сущность, что позволило сформировать позицию относительно выбора метода для проведения маркетингового исследования. На основе анкетирования проведена апробация таких методов маркетингового исследования как опрос с целью обеспечения разработки мер по повышению имиджа университета.
The article analyzes the problems associated with conducting market research. The possible methods of research. Reasonably their essence, that allowed to form a position on the choice for the study. Based on the survey conducted testing methods such as a market research survey to ensure the development of measures to improve the image of the university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3794
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P298-306.pdf229,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.