Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіденко, Є. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:29:59Z-
dc.date.available2017-01-04T10:29:59Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДіденко Є. О. Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладу [Текст] / Є. О. Діденко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 139-146.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3774-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність методів стимулювання студентів до навчання та визначено їх роль у освітньому процесі. В ході дослідження удосконалено підхід до класифікації методів стимулювання студентів до навчання. Представлено принципову схему стимулоорієнтованого підходу до зміцнення конкурентної позиції вищих навчальних закладів, що ґрунтується на загальновідомих функціях менеджменту.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыта сущность методов стимулирования студентов к обучению и определена их роль в образовательном процессе. В ходе исследования усовершенствован подход к классификации методов стимулирования студентов к обучению. Представлена принципиальная схема стимулоориентированного подхода к укреплению конкурентной позиции высших учебных заведений, основанной на общеизвестных функциях менеджмента.ru
dc.description.abstractThe purpose of this article is to disclose features of stimulating оf students in present conditions of activity of higher educational institutions. Article applied scientific methods such as analysis and synthesis in determining the groups to stimulate students' methods. In developing the approach to strengthening the competitive position of higher education institutions use methods such as deduction and induction.en
dc.languageuk
dc.subjectmotivationen
dc.subjectincentivesen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectimageen
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectстимулированиеru
dc.subjectимиджru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectстимулюванняuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleСтимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDidenko, Е. О.en
local.contributor.altauthorдиденко, Е. А.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізмуuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P139-146.pdf238,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.