Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолодовник, Л. М.uk
dc.contributor.authorЦихмистро, В. В.uk
dc.contributor.authorЧерненко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.available2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСолодовник Л. М. Планування асортименту продукції, що підлягає реалізації [Текст] / Л. М. Солодовник, В. В. Цихмистро, Н. О. Черненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 119-125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractУ статті наведено методичні положення, які дають можливість планувати асортимент та обсяги продукції, яка підлягає реалізації та забезпечує беззбиткову роботу підприємства.uk
dc.languageuk
dc.titleПланування асортименту продукції, що підлягає реалізаціїuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (60)uk
local.subject.method0
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V60_P119-125.pdf285,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.