Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловчанська, Є. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:08:40Z-
dc.date.available2017-01-04T09:08:40Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationГоловчанська Є. О. Порівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до моди [Текст] / Є. О. Головчанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 5 (61). - C. 79-85.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано відомі класифікації споживачів одягу за ставленням до моди, порівняно дані про частки різних груп у суспільстві, та можливості їх використання при проектуванні нових моделей одягу.uk
dc.languageuk
dc.titleПорівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до модиuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionМатеріалознавство, легка та текстильна промисловістьuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (61)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method0
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V61_P079-085.pdf225,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.