Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorЮщенко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-12-08T08:38:59Z-
dc.date.available2016-12-08T08:38:59Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Аналіз ринку снекової продукції України [Текст] / О. С. Євсейцева, А. В. Ющенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 6 (68). - C. 357-362.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3284-
dc.description.abstractУ цій статті представлено динаміку розвитку українського ринку снеків протягом останніх декількох років, розглянуто причини зміни обсягів продажів продукції снекової групи, акцентовано увагу на прогнози експертів щодо подальшої зміни кон’юнктури даного ринку.uk
dc.description.abstractВ данной статье представлена динамика развития украинского рынка снеков в течение последних нескольких лет, рассмотрены причины изменения объемов продаж продукции снековой группы, акцентировано внимание на прогнозы экспертов относительно дальнейшего изменения конъюнктуры данного рынка.ru
dc.description.abstractThis article shows the dynamics of development of Ukrainian snack market in the past few years, examined reasons for the change in sales of snack products, focusing on the experts' forecasts regarding future changes in conditions in this market.en
dc.languageuk
dc.subjectmarket cnekovoyi productsen
dc.subjectmarket situationen
dc.subjectthe marketing mixen
dc.subjectрынок cнековой продукцииru
dc.subjectконъюнктура рынкаru
dc.subjectкомплекс маркетингаru
dc.subjectринок cнекової продукціїuk
dc.subjectкон’юктура ринкуuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.titleАналіз ринку снекової продукції Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorEvseytseva, О.en
local.contributor.altauthorYushchenko, А.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorЮщенко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 6 (68)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V68_P357-362.pdf245,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.