Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251
Назва: Моделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурах
Автори: Каткова, Т. І.
Княженко, І. І.
Княженко, Р. С.
Ключові слова: corporate structures
volume of production
demand for products
advertising costs
standard deductions
mathematical model of the choice of optimal value of output and advertising expenditures
корпоративные структуры
объем выпуска продукции
спрос на продукцию
затраты на рекламу
норматив отчислений
математическая модель задачи выбора оптимального значения объема выпуска продукции и рекламных затрат
корпоративні структури
обсяг випуску продукції
попит на продукцію
витрати на рекламу
норматив відрахувань
математична модель задачі вибору оптимального значення обсягу випуску продукції та рекламних витрат для і-го підприємства
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Каткова Т. І. Моделювання оптимальних механізмів взаємодії в корпоративних структурах [Текст] / Т. І. Каткова, І. І. Княженко, Р. С. Княженко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 6 (68). - C. 181-185.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті представлені механізми оптимізації корпоративних структур холдингового типу.
В статье представлены механизмы оптимизации корпоративных структур холдингового типа.
This article discusses the mechanisms of optimizing of corporate structures of holding type.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3251
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V68_P181-185.pdf329,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.