Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербатюк, Тетяна Григорівна | - |
| dc.contributor.author | Охмат, Олена Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T12:48:41Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-10T12:48:41Z | - |
| dc.date.issued | 2025-10 | - |
| dc.identifier.citation | Щербатюк Т. Г. Гейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайну / Т. Г. Щербатюк, О. А. Охмат // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2025. - Т. 36. - С.184-187. | uk |
| dc.identifier.issn | 2415-3826 | uk |
| dc.identifier.issn | 2219-3782 | uk |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055 | - |
| dc.description.abstract | Відомо, що теоретична компетентність по ряду професійних питань не гарантує успішність практичної діяльності. Так само очевидний факт, що краще запам'ятовуються та залишають яскравий слід емоційно пофарбовані події. Перелічені психологічні закономірності є основою такого інтерактивного методу навчання, як рольова гра. Для того щоб не відставати від вимог часу, викладачеві необхідно стати Homo ludens – людиною, яка грається: впроваджувати в процес навчання ігрове моделювання. Незважаючи на те, що з часів обґрунтування філософії гри нідерландським істориком культури Johan Huizinga минуло 87 років, кожне покоління педагогів, з урахуванням конкретних обставин, знаходить нові аспекти, удосконалює педагогічні інструменти. Мета. Створення та використання ігрових форм при викладанні генетики шляхом театралізації процесів експресії генів. Методи. Театралізація, режисерські прийоми. Результати. У роботі викладено досвід використання ігрових форм (гейміфікації) у викладанні генетики, а саме, молекулярних основ спадковості, на кафедрі біотехнології, шкіри та хутра факультету хімічних та біофармацевтичних технологій Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД). Висновки. Активні ігрові компоненти на основі театралізованого дійства мають певний потенціал та можуть бути корисними у процесі викладання генетики. | uk |
| dc.language.iso | uk | uk |
| dc.subject | експресія генів | uk |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.subject | викладання генетики | uk |
| dc.title | Гейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайну | uk |
| dc.title.alternative | Gamification during the teaching of genetics at the Kyiv National University Of Technologies And Design | uk |
| dc.type | Article | uk |
| local.contributor.altauthor | Shcherbatiuk, Tetiana | - |
| local.contributor.altauthor | Okhmat, Olena | - |
| local.subject.section | Біотехнології та біоінженерія | uk |
| local.source | Фактори експериментальної еволюції організмів | uk |
| local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
| local.identifier.source | Видання України | uk |
| local.subject.department | Кафедра біотехнології, шкіри та хутра | uk |
| local.identifier.doi | 10.7124/FEEO.v36.1735 | uk |
| local.identifier.uri | http://utgis.org.ua/journals/index.php/Faktory/issue/view/FEEO_V36_2025 | uk |
| local.subject.method | 1 | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ГЕЙМІФІКАЦІЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ГЕНЕТИКИ.pdf | 155,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.