Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербатюк, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorОхмат, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-12-10T12:48:41Z-
dc.date.available2025-12-10T12:48:41Z-
dc.date.issued2025-10-
dc.identifier.citationЩербатюк Т. Г. Гейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайну / Т. Г. Щербатюк, О. А. Охмат // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2025. - Т. 36. - С.184-187.uk
dc.identifier.issn2415-3826uk
dc.identifier.issn2219-3782uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32055-
dc.description.abstractВідомо, що теоретична компетентність по ряду професійних питань не гарантує успішність практичної діяльності. Так само очевидний факт, що краще запам'ятовуються та залишають яскравий слід емоційно пофарбовані події. Перелічені психологічні закономірності є основою такого інтерактивного методу навчання, як рольова гра. Для того щоб не відставати від вимог часу, викладачеві необхідно стати Homo ludens – людиною, яка грається: впроваджувати в процес навчання ігрове моделювання. Незважаючи на те, що з часів обґрунтування філософії гри нідерландським істориком культури Johan Huizinga минуло 87 років, кожне покоління педагогів, з урахуванням конкретних обставин, знаходить нові аспекти, удосконалює педагогічні інструменти. Мета. Створення та використання ігрових форм при викладанні генетики шляхом театралізації процесів експресії генів. Методи. Театралізація, режисерські прийоми. Результати. У роботі викладено досвід використання ігрових форм (гейміфікації) у викладанні генетики, а саме, молекулярних основ спадковості, на кафедрі біотехнології, шкіри та хутра факультету хімічних та біофармацевтичних технологій Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД). Висновки. Активні ігрові компоненти на основі театралізованого дійства мають певний потенціал та можуть бути корисними у процесі викладання генетики.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectекспресія генівuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectвикладання генетикиuk
dc.titleГейміфікація під час викладання генетики у Київському національному університеті технологій та дизайнуuk
dc.title.alternativeGamification during the teaching of genetics at the Kyiv National University Of Technologies And Designuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShcherbatiuk, Tetiana-
local.contributor.altauthorOkhmat, Olena-
local.subject.sectionБіотехнології та біоінженеріяuk
local.sourceФактори експериментальної еволюції організмівuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра біотехнології, шкіри та хутраuk
local.identifier.doi10.7124/FEEO.v36.1735uk
local.identifier.urihttp://utgis.org.ua/journals/index.php/Faktory/issue/view/FEEO_V36_2025uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ГЕНЕТИКИ.pdf155,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.