Кафедра менеджменту (МН) : [2415] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1641 до 1660 з 2415
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Дослідження проблем формування кадрового потенціалу промислового підприємстваШевченко, О. О.; Павлюченко, І. С.
2009Дослідження проблем забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції легкої промисловостіДибленко, В. І.; Шевченко, О. О.; Заровська, К. А.
2009Корпоративна форма власності в економіці УкраїниЗаєць, Т. О.
2009Сфера послуг в Україні: реалії сьогоденняМоргулець, О. Б.; Клеща, Л. М.
2009Оцінка кадрового потенціалу працівників промислового підприємстваШевченко, О. О.; Павлюченко, І. С.
2009Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мережМурована, Л. В.
5-тра-2017Передумови впровадження інновацій на вітчизняних підприємствах з виробництва одягуДенисенко, Микола Павлович; Янковець, Т. М.
2009Класифікація інновацій з метою стратегічного управління підприємствами легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2008Світові виставкові заходи: сучасні проблеми та розвитокКирилко, Н. М.; Шаблиста, Л. М.
2011Роль виставкової діяльності у розвитку інноваційних процесів підприємств-експонентівКирилко, Н. М.; Гуріна, Н. Д.
2013Теоретико-методические аспекты управления выставочной деятельностью предприятий-экспонентовГурина, Н. Д.; Кирилко, Н. Н.
2012Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку підприємств-експонентівКирилко, Н. М.
2017Модель управління конкурентоспроможністю підприємстваДіденко, Є. О.; Жураківський, П. І.
2008Вплив виставкових заходів на розвиток підприємств легкої промисловості УкраїниКирилко, Н. М.
2008Роль і місце регіональних виставок у стратегічному розвитку підприємств легкої промисловостіКирилко, Н. М.
2014Інформаційне забезпечення оцінювання комунікативного потенціалу підприємстваТкаченко, М. А.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2008Особливості розвитку PR-технологій у виставковій діяльності промислових підприємствГончаров, Ю. В.; Кирилко, Н. М.
2010Вплив виставкових заходів на розвиток легкої промисловості УкраїниГончаров, Ю. В.; Кирилко, Н. М.
2007Аналіз проблем щодо удосконалення нормативно-правових актівКирилко, Н. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1641 до 1660 з 2415