Кафедра менеджменту (МН) : [2415] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1481 до 1500 з 2415
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
лис-2017Характеристика поняття "економічна безпека" як категоріїДенисенко, Микола Павлович; Бреус, Світлана Василівна
сер-2017Фінансовий стан вітчизняних суб'єктів господарювання у сучасних умовах та основні напрями підвищення його ефективностіБреус, Світлана Василівна; Осетрова, Юлія Геннадіївна
2017Теоретичні та організаційні аспекти управління вирішенням екологічних проблемКасич, Алла Олександрівна; Діденко, Є. О.; Черняховська, М. В.
2017Економічна самостійність регіонів у контексті активізації процесів модернізаціїКасич, Алла Олександрівна
2017Перспективи активізації інноваційної діяльності на логістичних підприємствахКасич, Алла Олександрівна; Сидоренко, Анна Миколаївна
лис-2017Процес забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДіденко, Є. О.; Сенько, А. І.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Моніторинг як інструмент аналітикиМурована, Л. В.; Рудько, А. О.
2017Нейромаркетинг: методи продаж на основі психологіїМурована, Л. В.; Рибак, Д. К.
2017CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в УкраїніГанущак-Єфіменко, Л. М.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2017Розвиток інтелектуального підприємництва вищого навчального закладуЩербак, В. Г.
2017Аналіз ефективності менеджменту та оцінка управлінських ресурсів в контексті розвитку конкурентоспроможності вищого навчального закладуШевченко, О. О.
2017Методологічні підходи до управління реструктурізацією підприємствПілецька, С. Т.; Мягких, І. М.; Прищепа, Н. П.
2017Персональний брендінгМурована, Л. В.; Матвеєва, А. Д.
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2017Методологія проведення переговорів в контексті сучасних професійних комунікаційМурована, Л. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1481 до 1500 з 2415