Кафедра менеджменту (МН) : [2414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1001 до 1020 з 2414
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Modeling of the organization of interaction of participants of the management process of cluster cooperation developmentKrakhmalova, N.; Krakhmalova, T.; Kozlovskij, V.
2019Innovative technologies as a factor of increasing the competitiveness of hotel and restaurant enterprisesDovbush, V.
2019Development of small and medium enterprises among participants of OJFs and IDPsNifatova, O.; Turcinskaite-Balciuniene, A.
січ-2019Стартапи як форма підприємницької діяльності: поняття, значення, зарубіжний досвідКасич, Алла Олександрівна; Джура, А. М.
жов-2018Методика експрес-аналізу фінансових результатів діяльності підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Мирошниченко, К. О.; Похила, М. О.
жов-2018Порівняльний аналіз визначення основних засобів за міжнародними та національними стандартамиКасич, Алла Олександрівна; Леуська, С. М.
гру-2018Трансфер технологій як механізм інноваційного розвитку підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Бурківська, В. А.
2018Структурний аналіз оборотних активів машинобудівних підприємствКасич, Алла Олександрівна; Полосіна, Альона Миколаївна; Попова, Яна Анатоліївна; Шахмаєва, Алла Олександрівна
2018Сучасні методичні підходи до аналізу використання персоналу підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Черняховська, Марина Валеріївна; Мірошниченко, Альона Миколаївна
2016Ensuring the effectiveness of management decisions in higher education: methodical approachesMorgulets, Oksana
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2016Evaluating the effectiveness of the use of integrated organizational structures of exhibition marketing as a factor of hotel and restaurant business developmentKrakhmalova, N.
2016Modernization of quality management system of higher education institutionsShevchenko, O.
2016Formation of the mechanism of regional sustainable development on the basis of environmental and economic riskHanushchak-Efimenko, L. M.
2016Open innovations as a tool of restaurant business effective activityShcherbak, V.
2016Methods effectiveness evaluation of investment projects of innovation in public-private partnershipShkoda, M. S.
2019Building and developing a hybrid sharing platform for the ecosystem of youth social integrationShcherbak, V.; Aktas, Daiva
2019Diagnostics of external environment effects upon enterprise competitive positions in the context of its economic securityArefieva, O. V.; Miahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.
2019Технологічна стратегія як детермінанта успіху підприємства на ринкуГончаренко, І. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Розвиток інтелектуального підприємництва закладу вищої освітиГрищенко, І. М.; Щербак, В. Г.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1001 до 1020 з 2414