Кафедра економіки (ЕК) : [1432] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра бізнес-економіки (БЕ) (наказ № 70 від 14 травня 2018 року)
  • Кафедра бізнес-економіки та туризму (БЕТ)
  • Кафедра економіки та сфери обслуговування (ЕСО) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра смарт-економіки (СЕ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1432
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Особливості маркетингу в індустрії туризмуБорецька, Н. П.; Захарченко, О. О.
2019Дослідження прибутковості підприємства в умовах конкурентного середовищаМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Визначення компетенції та компетентності в закладах освітиБудякова, О. Ю.; Куріленко, А. О.
2019Інноваційні методи навчання в закладах вищої освітиШацька, Зорина Ярославівна; Шацька, М. С.
2019Капіталізація інтелектуальної діяльності як інструмент розвитку інтелектуального капіталу університетуХаустова, Є. Б.; Денисенко, М. П.
2019Комунікаційний процес в управлінні туристичною діяльністюМельник, А. О.; Захарченко, О. О.
2019Залучення інноваційних маркетингових інструментів промисловим підприємством для реалізації соціальних ініціативФокіна-Мезенцева, К. В.; Лошевич, М. Ю.
2019Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
2019Ефективність закупівельної логістики на підприємстві при реалізації імпортних постачань: вітчизняний і світовий досвідФокіна-Мезенцева, К. В.; Алєєв, В. О.
2019Застосування бенчмаркетинга в логістиціФокіна-Мезенцева, К. В.; Акрамов, Д.
2019Проблеми розвитку туризму в УкраїніМельник, А. О.; Тукін, Н. В.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Дослідження прибутковості підприємства в умовах конкурентного середовищаМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
2019Поняття компетентності та компетенції в освітіБудякова, О. Ю.; Селюк, І. І.
2019Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингуБудякова, О. Ю.; Ровнягін, О. В.
2019Перспективи розвитку міжнародного маркетингуБудякова, О. Ю.; Пушкар, К. С.
2019Роль компетенцій в стратегічному управлінні персоналомБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Сучасні маркетингові стратегії управлінняБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Ключові компетенції маркетингового управлінняБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1432