Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернявська, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorБережецький, О. Г.-
dc.date.accessioned2025-10-14T12:26:59Z-
dc.date.available2025-10-14T12:26:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБережецький О. Г. Удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / О. Г. Бережецький ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 66 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31412-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра присвячена питанням удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM. В кваліфікаційній роботі досліджено складові комунікаційної політики, які включають рекламу, зв'язки з громадськістю, стимулювання збуту, прямий маркетинг і сучасні цифрові канали комунікації. Розглянуто ринок будівельних гіпермаркетів України, визначено ключових гравців та проаналізовано конкурентне середовище, що дозволило виявити позиції компанії «Епіцентр-К» як лідера сегмента. Виявлено сильні сторони комунікаційної політики, серед яких широке охоплення аудиторії, впровадження інтерактивних форматів та соціально-відповідальних ініціатив. Визначено ефективні інструменти цифрового маркетингу для ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К». Визначено шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К»uk
dc.description.abstractThe master's qualification work is devoted to the issues of improving the company's communication policy using SMM. The qualification work examines the components of communication policy, which include advertising, public relations, sales promotion, direct marketing and modern digital communication channels. The market of construction hypermarkets in Ukraine is considered, key players are identified and the competitive environment is analyzed, which allowed to identify the position of the company "Epicenter-K" as the leader of the segment. The strengths of the communication policy are identified, including wide audience coverage, the introduction of interactive formats and socially responsible initiatives. Effective digital marketing tools for EPICENTER-K LLC have been identified. Ways to improve the marketing communication policy of EPICENTERK LLC have been identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleУдосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMMuk
dc.title.alternativeImproving the company's communication policy using SMMuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBerezhetsky, O.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгКМ-1-23uk
local.diplom.targetКваліфікаційна робота магістра присвячена питанням удосконолення комунікаційної політики компаніі засобами SMM.uk
local.diplom.objectВ кваліфікаційній роботі досліджено складові комунікаційної політики, які включають рекламу, зв'язки з громадськістю, стимулювання збуту, прямий маркетинг і сучасні цифрові канали комунікації.uk
local.diplom.predmetРозглянуто ринок будівельних гіпермаркетів України, визначено ключових гравців та проаналізовано конкурентне середовище, що дозволило виявити позиції компанії «Епіцентр-К» як лідера сегмента.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorCherniavska, Olena V.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Berezhetsky_Cherniavska.pdf737,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.