Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернявська, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorГучкова, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-10-14T11:57:49Z-
dc.date.available2025-10-14T11:57:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГучкова В. В. Удосконалення рекламної діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / В. В. Гучкова ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2024. – 76 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31410-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення рекламної діяльності підприємства. У роботі визначено сутність, мету та завдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив реклами на конкурентоспроможність підприємства. Дослідження включає аналіз ринку молока та молочної продукції України, визначення місця та ролі ПАТ «Галичина» серед основних конкурентів, а також оцінку комунікаційної діяльності підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію вдосконалення рекламної діяльності підприємства, яка включає інтеграцію сучасних цифрових технологій, посилення присутності в соціальних мережах, розробку інноваційних підходів до комунікації зі споживачами та створення плану маркетингових комунікацій. Запропоновано заходи для оптимізації рекламного бюджету, розширення цільової аудиторії та підвищення ефективності рекламних кампаній.uk
dc.description.abstractThe master's qualification work is devoted to the issues of improving the advertising activity of the enterprise. The work defines the essence, purpose and objectives of the advertising activity of the enterprise, considers the main tools and channels of communication, and also examines the impact of advertising on the competitiveness of the enterprise. The study includes an analysis of the milk and dairy products market in Ukraine, determining the place and role of PJSC "Galicia" among the main competitors, as well as an assessment of the enterprise's communication activities. Based on the analysis, a strategy for improving the enterprise's advertising activities has been developed, which includes the integration of modern digital technologies, strengthening the presence in social networks, developing innovative approaches to communication with consumers and creating a marketing communications plan. Measures are proposed to optimize the advertising budget, expand the target audience and increase the effectiveness of advertising campaigns.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectринк молочної продукціїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectadvertising activitiesuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectdairy marketuk
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving the advertising activities of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorGuchkova, V.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-23uk
local.diplom.targetКваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення рекламної діяльності підприємства.uk
local.diplom.objectУ роботі визначено сутність, мету та Ьзавдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив реклами на конкурентоспроможність підприємства.uk
local.diplom.predmetДослідження включає аналіз ринку молока та молочної продукції України, визначення місця та ролі ПАТ «Галичина» серед основних конкурентів, а також оцінку комунікаційної діяльності підприємства.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorCherniavska, Olena V.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Guchkova_Cherniavska.pdf814,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.