Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30919
Назва: Удосконалення політики просування продукції ТОВ «ФОЗЗІ ГРУП»
Інші назви: Improvement of the product promotion policy of LLC «FOZZI GROUP»
Автори: Квіта, Галина Миколаївна
Кулик, Валерія В'ячеславівна
Ключові слова: політика просування
маркетинг
реклама
стимулювання збуту
програми лояльності
цифровий маркетинг
Fozzy Group
marketing
promotion policy
advertising
loyalty programs
digital marketing
Fozzy Group
sales incentives
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кулик В. В. Удосконалення політики просування продукції ТОВ «ФОЗЗІ ГРУП» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 "Маркетинг" / В. В. Кулик ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2025. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи, сучасні підходи та практичні аспекти формування та вдосконалення політики просування продукції на прикладі ТОВ «ФОЗЗІ ГРУП». Проаналізовано поняття та складові політики просування, її роль у діяльності підприємства в умовах сучасного ринку. Оцінено маркетингові інструменти, що використовуються компанією, зокрема рекламу, стимулювання збуту, прямий маркетинг, зв’язки з громадськістю та цифрові канали комунікацій. Проведено аналіз ринку, організаційно-економічної діяльності підприємства, ефективності наявної стратегії просування продукції, а також сформульовано напрями її вдосконалення з урахуванням ринкових тенденцій, конкурентного середовища та специфіки діяльності компанії. Запропоновано заходи щодо оптимізації просування продукції, оцінено очікувані результати впровадження рекомендованих заходів та їх вплив на фінансові показники підприємства.
The bachelor's qualification work explores the theoretical foundations, modern approaches and practical aspects of forming and improving product promotion policy using the example of LLC "FOZZI GROUP". The concept and components of promotion policy, its role in the company's activities in the conditions of the modern market are analyzed. The marketing tools used by the company, in particular advertising, sales promotion, direct marketing, public relations and digital communication channels, are evaluated. An analysis of the market, organizational and economic activities of the company, the effectiveness of the existing product promotion strategy is carried out, and directions for its improvement are formulated taking into account market trends, the competitive environment and the specifics of the company's activities. Measures are proposed to optimize product promotion, the expected results of implementing the recommended measures and their impact on the financial indicators of the company are assessed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30919
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Kulyk__Kvita.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.