Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907
Назва: | Створення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac» |
Інші назви: | Creating a conceptual artbook for the game "The binding of Isaac" |
Автори: | Єжова, Ольга Володимирівна Кулініч, Анна Михайлівна |
Ключові слова: | графічний дизайн концепт-арт артбук інді-гра візуальна стилістика дизайн персонажу ілюстрація graphic design concept art character design indie game visual style illustration artbook |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Кулініч А. М. Створення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. М. Кулініч ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 89 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення концептуального артбуку на основі інді-гри The Binding of Isaac. Проведено візуально-аналітичне дослідження стилістики гри. Здійснено аналіз художніх та композиційних принципів, що формують унікальну атмосферу проєкту. У межах практичного етапу реалізовано авторську серію ілюстрацій, яка відображає ключові стилістичні елементи гри. Артбук структуровано за розділами, у кожному з яких представлено візуальний матеріал і стислу інтерпретацію образів. Отримані результати можуть бути використані у сфері арт-дизайну. Робота має прикладне значення та підтверджує важливість систематизації візуального матеріалу в межах сучасного геймдизайну. The qualification work examines the process of creating a conceptual artbook based on the indie game The Binding of Isaac. A visual-analytical study of the game’s style was conducted. An analysis of the artistic and compositional principles that form the unique atmosphere of the project was carried out. Within the practical stage, an author’s series of illustrations was implemented, which reflects the key stylistic elements of the game. The artbook is structured into sections, each of which presents visual material and a concise interpretation of images. The results obtained can be used in the field of art design. The work has applied significance and confirms the importance of systematizing visual material within modern game design. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра графічного дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Бакалаврський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KRB_022_Kulinich_Yezhova.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.