Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30904
Назва: Розробка фірмового стилю детейлінг студії «VTD Detailing»
Інші назви: Development of Corporate Identity for the Detailing Studio “VTD Detailing”
Автори: Єжова, Ольга Володимирівна
Федчишин, Віктор Юрійович
Ключові слова: графічний дизайн
фірмовий стиль
візуальна айдентика,
логотип
детейлінг-студія
автоіндустрія
сувенірна продукція
преміальний сегмент
корпоративний одяг
бренд-документація
corporate identity
logo
automotive industry
premium segment
brand documentation
promotional items
corporate clothes
graphic design
detailing studio
visual branding
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Федчишин В. Ю. Розробка фірмового стилю детейлінг студії «VTD Detailing» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / В. Ю. Федчишин ; наук. кер. О.В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 81 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі представлено розробку комплексного фірмового стилю для студії преміального детейлінгу «VTD Detailing». Досліджено сучасні тенденції у сфері графічного дизайну для автомобільного сервісу, проведено аналіз аналогів європейських та азійських брендів. На основі отриманих результатів створено систему візуальної ідентифікації, адаптовану до специфіки бренду. До розробки увійшли: логотип, візитівка, фірмовий конверт, ароматизатор, сервісна квитанція, стікери, килимок, етикетка пляшки води, корпоративна футболка, кепка та брендований пакет. Айдентика спрямована на формування впізнаваного, естетично цілісного образу бренду, підвищення рівня довіри клієнтів та конкурентоспроможності на ринку послуг.
The qualification work presents the development of a comprehensive corporate identity for the premium detailing studio “VTD Detailing”. The research includes an analysis of current graphic design trends in the automotive service industry, with a comparative study of European and Asian branding solutions. Based on the conducted research, a visual identity system was created and adapted to the brand's specific positioning. The project includes: logo, business card, corporate envelope, car air freshener, service receipt, stickers, entrance mat, water bottle label, staff T-shirt, branded cap, and paper shopping bag. The identity is aimed at creating a recognizable and aesthetically consistent brand image, enhancing customer trust and improving competitiveness in the service market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30904
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_022_Fedchyshyn _Yezhova.pdf925,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.