Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМатяш, Сергій Вікторович-
dc.contributor.authorНиципорович, Лілія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-09-01T09:26:26Z-
dc.date.available2025-09-01T09:26:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНиципорович Л. С. Продюсування камерної драми: особливості постановки «Двоє на гойдалках» Вільяма Гібсона - продюсерський проєкт здобувача вищої освіти першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 026 "Сценічне мистецтво" / Л. С. Ниципорович ; наук. кер. С. В. Матяш ; рец. В. В. Бурназова – Київ : КНУТД, 2025. – С. 20.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30885-
dc.description.abstractМета та завдання продюсерського проєкту Метою продюсерського проєкту є створення якісного сценічного продукту, який поєднує в собі художню цінність, актуальність теми та комерційний потенціал. Проєкт спрямований на реалізацію творчої ідеї від етапу розробки до фінального показу, забезпечення ефективної організації репетиційного процесу, координації роботи творчої та технічної команд, а також просування вистави (або іншого мистецького продукту) серед цільової аудиторії. Завдання продюсерського проєкту: 1. Розробка концепції проєкту — визначення ідеї, жанру, тематики, цільової аудиторії та мистецьких акцентів. 2. Формування творчої та технічної команди — підбір режисера, акторів, художників, технічного персоналу для якісної реалізації задуму. 3. Планування виробничого процесу — складання календарно-постановочного плану, бюджету, розподіл ресурсів, координація етапів реалізації. 4. Забезпечення матеріально-технічної бази — організація простору для репетицій, підбір декорацій, костюмів, обладнання, пошук партнерів або спонсорів. 5. Фінансове забезпечення проєкту — складання кошторису, пошук джерел фінансування, контроль витрат. 6. PR та маркетингова стратегія — створення рекламної кампанії, просування проєкту у соціальних мережах, організація інформаційної підтримки, робота з аудиторією. 7. Організація публічного показу — підготовка до прем’єри, логістика, контроль за технічним забезпеченням, забезпечення якісного глядацького досвіду. 8. Аналіз результатів — оцінка ефективності проєкту, збір відгуків, аналіз досягнень і труднощів для подальшого професійного росту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпродюсерський проєктuk
dc.subjectзахистuk
dc.subjectатестаційний екзаменuk
dc.titleПродюсування камерної драми: особливості постановки «Двоє на гойдалках» Вільяма Гібсонаuk
dc.typeДипломний проектuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра сценічного мистецтва і культуриuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБАМП 1- 21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality026 Сценічне мистецтвоuk
local.diplom.programАкторська майстерність та продюсуванняuk
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom026_Nytsyporovych_Matiash.pdf242,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.