Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30843| Назва: | Generative Design of Bamboo Furniture CombiningGame Theory and AI-Generated Content | 
| Інші назви: | Генеративний дизайн меблів з бамбуку, що поєднує теорію ігор та контент, створений штучним інтелектом | 
| Автори: | Liu, Jing Gao, Honghe Yezhova, Olga  | 
| Ключові слова: | AI-generated content Generative design Bamboo furniture Game theory Diffusion model Fuzzy quality function deployment Контент, згенерований штучним інтелектом Генеративний дизайн Бамбукові меблі Теорія ігор Дифузійна модель Розгортання нечітких функцій якості  | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Бібліографічний опис: | Liu J. Generative Design of Bamboo Furniture Combining Game Theory and AI-Generated Content. / J. Liu, H. Gao, O. Yezhova // BioResources. - 2025. - Vol. 20, no. 4. - С. 8611–8631. | 
| Source: | BioResources | 
| Короткий огляд (реферат): | Consumers  tend  to  purchase  and  use  furniture  products  that  fulfill  their emotional needs. However, existing bamboo furniture design departments lack  a  systematic  and  scientific  approach  to  morphological  design,  and their  innovation  capabilities  remain  insufficient. This  study  proposes  a generative  design  method  for  bamboo  furniture  that  integrates  Game Theory  (GT)  with  AI-Generated  Content  (AIGC),  grounded  in  Kansei Engineering.   This   approach   aims   to   assist   design   departments   in developing creative products that align with consumers’ emotional needs, thereby  fostering  sustainable  consumption  and  advancing  the  bamboo furniture industry. First, consumer-driven Kansei words werecollected and categorized.  Then,  subjective  and  objective  weight  values  of  consumer requirements were calculated using Grey Relational Analysis (GRA) and entropy, respectively. Based onGT, a comprehensive weight value was determined  to  accurately  identify  key  consumer requirements.  Next, Diffusion  Models  in  AIGC  technology were  employed to  generate  new furniture  images,  followed  by  morphological  deconstruction.  Finally,  a House  of  Quality  based  on  Fuzzy  Quality  Function  Deployment was constructed to establish the mapping relationship between key consumer requirements  and  new  morphological  elements,  determining  the  optimal furniture   design   parameters.   The   proposed   method   integrates   the strengths  of  both  subjective  and  objective  approaches,  enhancing  the accuracy and scientific rigor of design decision-making Споживачі схильні купувати та використовувати меблеві вироби, які задовольняють їхні емоційні потреби. Однак існуючим відділам дизайну бамбукових меблів бракує систематичного та наукового підходу до морфологічного дизайну, а їхні інноваційні можливості залишаються недостатніми. Це дослідження пропонує генеративний метод дизайну бамбукових меблів, який інтегрує теорію ігор (GT) з контентом, згенерованим штучним інтелектом (AIGC), що базується на Кансей інженірінг. Цей підхід має на меті допомогти відділам дизайну в розробці креативних продуктів, які відповідають емоційним потребам споживачів, тим самим сприяючи сталому споживанню та розвитку індустрії бамбукових меблів. Спочатку були зібрані та категоризовані слова Кансей, надані споживачами. Потім, за допомогою сірого реляційного аналізу (GRA) та ентропії відповідно, були розраховані суб'єктивні та об'єктивні вагові значення вимог споживачів. На основі GT було визначено комплексне вагове значення для точного визначення ключових вимог споживачів. Далі для створення нових зображень меблів були використані дифузійні моделі в технології AIGC, а потім проведена морфологічна деконструкція. Нарешті, був побудований "Будинок якості" на основі нечіткого розгортання функцій якості, щоб встановити зв'язок між ключовими вимогами споживачів та новими морфологічними елементами, визначаючи оптимальні параметри дизайну меблів. Запропонований метод поєднує сильні сторони як суб'єктивного, так і об'єктивного підходів, підвищуючи точність та наукову ретельність прийняття рішень щодо дизайн-проєктування.  | 
| DOI: | 10.15376/biores.20.4.8611-8631 | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30843 | 
| Faculty: | Факультет дизайну | 
| Department: | Кафедра графічного дизайну | 
| ISSN: | 1930-2126 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Liu_GaoH_Yezhova_BioResources_Scopus2025.pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.