Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30598
Назва: Emotional design in print advertising: how to create a strong visual impact
Автори: Skliaeva, J.
Kornieieva, I.
Дата публікації: 11-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Skliaeva J. Emotional design in print advertising: how to create a strong visual impact / J. Skliaeva, I. Kornieieva// Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей X Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2025 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 138-140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30598
Розташовується у зібраннях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Всеукр_Конф_збірник_тез_2025 (1)-138-140.pdf289,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.