Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30131
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапон-Байда, Людмила Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-02T09:53:14Z | - |
dc.date.available | 2025-07-02T09:53:14Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гапон-Байда Л. В. Розвиток складових професійної діяльності студентів творчих спеціальностей / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». - 2024. - № 5 (33). - С. 1075–1088. | uk |
dc.identifier.issn | 2786-5274 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30131 | - |
dc.description.abstract | Описано результати аналізу стану розвитку наукової, творчої та технологічної складових професійної діяльності у студентів творчих спеціальностей 015, 022, 023. Для кожної із трьох спеціальностей досліджено показники трьох ЗВО. Розвиток складових професійної діяльності базувався на аналізі програмних результатів навчання (ПРН), які містяться у затверджених стандартах спеціальностей, ОПП окремих ЗВО, а також з урахуванням змісту силабусів освітніх компонент професійних дисциплін. Розподіл ПРН здійснювався експертним шляхом на основі їх опису в дійсних стандартах, ОПП, силабусах та таксономії Блума. Встановлено, що в ПРН закладено формування однієї або відразу двох, трьох складових. В усіх ЗВО показник технологічної складової переважає внесок творчої в 1.48-3.82 рази. Показники наукової складової поступаються творчій в межах 0.75-0.9 для спеціальностей 022 та 023, а для спеціальності 015 переважають творчу у 1.27-1.32 рази. Корекції ЗВО спеціальності 015 призвели до подальшого зростання як наукової, так і творчої складових у всіх ЗВО. Внески вишів спеціальності 022 не вплинули на підвищення показника наукового аспекту відносно творчої, але підвищили технологічну до 1.89-2.54. Для спеціальності 023 внески викладачів різних ЗВО сприяли або зростанню, або зменшенню наукової складової. Спростовано гіпотезу про недостатньо сформовану наукову складову у всіх майбутніх фахівців творчих напрямків. Дана проблема характерна лише для спеціальностей 023 та 022. Для спеціальності 015 навпаки недорозвиненою є творча складова. Проблема нерівномірного розвитку трьох складових полягає в неоптимальній побудові освітнього процесу. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні в освітній процес проєктного навчання для забезпечення одночасного та рівномірного розвитку складових професійної діяльності майбутніх фахівців творчих напрямків в умовах сталого розвитку | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | аспекти сталого розвитку | uk |
dc.subject | творчі спеціальності | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | складові професійної діяльності | uk |
dc.subject | проєктування | uk |
dc.subject | державні стандарти | uk |
dc.subject | технологічна складова | uk |
dc.subject | наукова складова | uk |
dc.subject | творча складова | uk |
dc.title | Розвиток складових професійної діяльності студентів творчих спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Development of Professional Activity Components for Students of Creative Specialities | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Hapon-Baida, Liudmyla V | - |
local.contributor.altauthor | Derkach, Tetiana M | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка» | uk |
local.subject.faculty | Факультет мистецтв і моди | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.identifier.doi | 10.52058/2786-5274-2024-5(33)-1075-1088 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11372-Текст статті-11431-1-10-20240519.pdf | Основна стаття | 343,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.