Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон-Байда, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-07-02T09:53:14Z-
dc.date.available2025-07-02T09:53:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГапон-Байда Л. В. Розвиток складових професійної діяльності студентів творчих спеціальностей / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». - 2024. - № 5 (33). - С. 1075–1088.uk
dc.identifier.issn2786-5274uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30131-
dc.description.abstractОписано результати аналізу стану розвитку наукової, творчої та технологічної складових професійної діяльності у студентів творчих спеціальностей 015, 022, 023. Для кожної із трьох спеціальностей досліджено показники трьох ЗВО. Розвиток складових професійної діяльності базувався на аналізі програмних результатів навчання (ПРН), які містяться у затверджених стандартах спеціальностей, ОПП окремих ЗВО, а також з урахуванням змісту силабусів освітніх компонент професійних дисциплін. Розподіл ПРН здійснювався експертним шляхом на основі їх опису в дійсних стандартах, ОПП, силабусах та таксономії Блума. Встановлено, що в ПРН закладено формування однієї або відразу двох, трьох складових. В усіх ЗВО показник технологічної складової переважає внесок творчої в 1.48-3.82 рази. Показники наукової складової поступаються творчій в межах 0.75-0.9 для спеціальностей 022 та 023, а для спеціальності 015 переважають творчу у 1.27-1.32 рази. Корекції ЗВО спеціальності 015 призвели до подальшого зростання як наукової, так і творчої складових у всіх ЗВО. Внески вишів спеціальності 022 не вплинули на підвищення показника наукового аспекту відносно творчої, але підвищили технологічну до 1.89-2.54. Для спеціальності 023 внески викладачів різних ЗВО сприяли або зростанню, або зменшенню наукової складової. Спростовано гіпотезу про недостатньо сформовану наукову складову у всіх майбутніх фахівців творчих напрямків. Дана проблема характерна лише для спеціальностей 023 та 022. Для спеціальності 015 навпаки недорозвиненою є творча складова. Проблема нерівномірного розвитку трьох складових полягає в неоптимальній побудові освітнього процесу. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні в освітній процес проєктного навчання для забезпечення одночасного та рівномірного розвитку складових професійної діяльності майбутніх фахівців творчих напрямків в умовах сталого розвиткуuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectаспекти сталого розвиткуuk
dc.subjectтворчі спеціальностіuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectскладові професійної діяльностіuk
dc.subjectпроєктуванняuk
dc.subjectдержавні стандартиuk
dc.subjectтехнологічна складоваuk
dc.subjectнаукова складоваuk
dc.subjectтворча складоваuk
dc.titleРозвиток складових професійної діяльності студентів творчих спеціальностейuk
dc.title.alternativeDevelopment of Professional Activity Components for Students of Creative Specialitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHapon-Baida, Liudmyla V-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка»uk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.identifier.doi10.52058/2786-5274-2024-5(33)-1075-1088uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11372-Текст статті-11431-1-10-20240519.pdfОсновна стаття343,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.