Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон-Байда, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-07-02T09:38:15Z-
dc.date.available2025-07-02T09:38:15Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationГапон-Байда Л. В. Формуваня проєктної компетентності у майбутніх фахівців творчих спеціальностей / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Фізико-математична освіта. - 2024. - № 39 (2). - С. 20-28.uk
dc.identifier.issn2413-1571uk
dc.identifier.issn2413-158Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30130-
dc.description.abstractФормування проблеми. Формування проєктної компетентності у студентів освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» досліджено в процесі експериментального навчання, в ході якого студенти вивчали та опановували елементи дизайн-проєкту. Матеріали і методи. Дослідження проведено на базі Інституту комп’ютерно-інформаційних технологій та дизайну за участю студентів другого курсу спеціальності 022 Дизайн («Графічний дизайн»). Експериментальне навчання було інтегровано в поточний освітній процес в межах дисципліни «Дизайн-проєктування». Воно складалося з лекційних і практичних занять та було сфокусовано на виконання проєктів «Розробка особистого знаку/логотипу» та «Розробка логотипу друкованого видання». Опанування кожним елементом проєктування визначалося за допомогою оцінки програмних результатів для кожного елементу та заняття. Навчання за методом проєктів студентів творчих спеціальностей сприяло поєднанню наукової, творчої та технологічної складових у творчих проєктах студентів, що в свою чергу полегшило формування проєктної компетентності. Результати. Під час формувального експерименту респонденти продемонстрували успішне опанування різних елементів дизайн-проєкту на рівні 80-92% на відміну від констатувального етапу, де опанування складало 22,9-70,7%. На 47-63,3% підвищились показники для елементів тривале дослідження (ТД), рефлексія/вдумливість (РВ), критика/перегляд (КП), на 10-36% – для елементів складна проблема/питання (СП), автентичність/справжність (АС), студентський голос (СГ), публічний продукт (ПП). Успішність засвоєння елементів дизайн-проєкту залежала від застосування спеціальних методів їх формування та кількості присвячених їм занять. Однакова кількість занять по-різному вплинула на успішність елементів СП, ТД, АС, КП, ПП від 80%-90,3%. Рівень сприйняття елементу КП є помітно нижчим (80%), що залежить від методів формування та кількості приділених занять. Висновки. Авторська методика формування проєктної компетентності у студентів творчих спеціальностей шляхом вивчення та опанування елементів дизайн-проєкту виявилася успішною і може бути рекомендована до упровадження. Подальші дослідження ми зорієнтовуємо на оволодіння студентами творчих спеціальностей елементу-дизайну Критика/Перегляд.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтворчі спеціальностіuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectметод проєктівuk
dc.subjectелементи дизайн-проєктуuk
dc.subjectетапи проєктуванняuk
dc.subjectзворотній зв’язокuk
dc.subjectкритикаuk
dc.subjectскладові проєктної компетентностіuk
dc.titleФормуваня проєктної компетентності у майбутніх фахівців творчих спеціальностейuk
dc.title.alternativeFormation of Project Competencefor Future Professionals of Creative Specialitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHapon-Baida, Liudmyla V-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceФізико-математична освітаuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.identifier.doi10.31110/fmo2024.v39i2-03uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-392-hapon-baidaderkach.pdfОсновна стаття4,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.