Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGoncharenko, Svitlana-
dc.contributor.authorMykhailyuk, Viktoria-
dc.date.accessioned2025-06-06T11:24:09Z-
dc.date.available2025-06-06T11:24:09Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationGoncharenko S. Current trends and strategic management of online clothing sales in Ukraine / S. Goncharenko, V. Mykhailyuk // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024. – Kиїв : НАУ, 2024. – С. 36-37.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29872-
dc.description.abstractOnline sales is becoming the key sales channel for many companies worldwide, including in Ukraine. Rapid development of digital technologies and evolving consumer needs have stimulated the growth of e-commerce. In the apparel sector, this process is particularly pronounced due to active use of social media and mobile platforms. That is why investigating current market trends and strategic managerial tactics is essential to understanding prospects of its development.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університет / Редакційна колегія: Кириленко О. [та інші].uk
dc.subjectOnline salesuk
dc.subjectconsumer needsuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.titleCurrent trends and strategic management of online clothing sales in Ukraineuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2024-10-
local.conference.nameСучасні проблеми менеджментуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.