Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [19] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 19 з 19
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Людський потенціал, як складова розвитку інноваційного підприємництва малого та середнього бізнесуБірюков, Є. В.; Шацька, З. Я.
2025Антикризове управління та роль страхування в розвитку інноваційного підприємництва під час відновлення УкраїниПокальчук, О. К.; Пузирьова, П. В.
2025Антикризове управління та розвиток інноваційного підприємництва у сфері ІКТ у повоєнній УкраїніСвергун, І. М.; Хаустова, Є. Б.
2025Перспективи розвитку цифрових платформ як ключового інструменту для підприємцівКохно, В. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Інноваційні стратегії для малого підприємництва у посткризовий періодЛюманов, А. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Використання однофакторного дисперсійного аналізу в маркетингових дослідженняхСавоченко, М. О.; Шіковець, К. О.
2025Інформаційне забезпечення як складова зниження зовнішньо- торгівельних фінансових ризиків підприємства в умовах невизначеності під час повоєнного відновленняМомонт, Є. Г.; Момонт, Ю. Г.; Нелюба, О. Ю.; Махортов, Ю. О.
2025Формування інноваційного середовища у підприємницькому університетіАширов, Е. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Фінансування стартапів у повоєнній Україні: адаптація механізмів до нових економічних реалійГірник, Я. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Формування та розвиток ідентичності брендуЧичановська, О. І.; Шевчук, П. Д.
2025Концептуальні засади створення брендуШеховцова, А. А.; Солнцев, С. О.
2025Аналіз ефективності digital-комунікацій у маркетинговій діяльності HERZ UKRAINEЛитвиненко, К. А.; Орел, А. М.
2025Етичні аспекти цифрового маркетингуДіденко, І. В.; Орел, А. М.
2025Інноваційні інструменти удосконалення управління програмами лояльності споживачів у повоєнному відновленні підприємстваОвсієнко, А. С.; Орел, А. М.
2025Вплив соціальних мереж на маркетингПархомчук, П. С.; Орел, А. М.
2025Управління організаційним розвитком в умовах інноваційного бізнес-інжинірингуЯніцька, Д. Я.; Орел, А. М.
2025Методологічні підходи до формування комунікаційної політики компаніїКузнєцова, К. В.; Суворова, І. М.
2025Підвищення ефективності інтернет- комунікацій та онлайн просування послуг компаніїПлисенко, Г.; Салоїд, Г. С.
2025Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуФєськова, У. В.; Шевчук, П. Д.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 19 з 19
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28 березня 2025 року)

Перегляд

за датою випуску