Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838
Назва: Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій
Інші назви: PROFESSIONAL-PRACTICAL TRAINING OF DESIGNERS: DEVELOPING CREATIVE THINKING AND VISUAL LITERACY THROUGH MULTIMEDIA TECHNOLOGIES
Автори: Штайнер, Тетяна
Лісогор, Алла
Силенко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: професійна освіта
професійно-практична підготовка
зміст професійно-практичної підготовки майбутніх дизайнерів
мультимедійні технології
дизайн
мультимедійний дизайн
інноваційне мислення
відкрите освітнє середовище ЗВО
Дата публікації: січ-2025
Бібліографічний опис: Штайнер Т. Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій / Т. Штайнер, А. Лісогор, Ю. Силенко // Молодь і ринок. - 2025. - № 1/233. - С.163-167. ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online). URL: 10.24919/2308-4634.2025.322714
Source: Молодь і ринок
Короткий огляд (реферат): У статті авторами окреслено зміст поняття “професійно-практична підготовка майбутніх дизайнерів”, що передбачає кореляцію таких компонентів: опанування теоретичної бази, розвиток практичних навичок, формування творчого мислення застосування інтегрованих технологій; підготовка до командної роботи. Розглянуто шляхи інтеграції мультимедійних технологій, що виступають ефективним інструментом у розвитку креативного мислення та візуальної грамотності у майбутніх дизайнерів: 1) створення інтерактивного контенту; 2) забезпечення доступу до віртуальних платформ; 3) уможливлення використання віртуальної та доповненої реальності; 4) уможливлення організації онлайн-колаборації. Результатом дослідження авторами окреслені організаційно-методологічні умови ефективної реалізації мультимедійних технологій у професійно-практичній підготовці дизайнерів (створення сучасного технічного середовища; розробка адаптованого змісту навчальних програм, що зумовлює інтеграцію курсів з використання мультимедійних технологій; методична підтримка викладачів).
DOI: 10.24919/2308-4634.2025.322714
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: ISSN 2308-4634 (Print)
ISSN 2617-0825 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штайнер, Лісогор, Силенко Молодь і ринок (1).pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.