Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкороходов, І. М.-
dc.date.accessioned2025-06-02T09:08:22Z-
dc.date.available2025-06-02T09:08:22Z-
dc.date.issued2024-10-04-
dc.identifier.citationСкороходов І. М. Трансформація маркетингової освіти в контексті легкої промисловості в цифрову епоху: вимоги та перспективи / І. М. Скороходов // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 жовтня 2024 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 246-247.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29815-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleТрансформація маркетингової освіти в контексті легкої промисловості в цифрову епоху: вимоги та перспективиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-04-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації-
Розташовується у зібраннях:Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_ЗАМ. 2091 Збірник_05.12.2024 (1)-2-246-247.pdf627,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.