Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсакова, Єлизавета Павлівна-
dc.contributor.authorБороліс, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-06-02T09:06:30Z-
dc.date.available2025-06-02T09:06:30Z-
dc.date.issued2025-01-27-
dc.identifier.citationІсакова Є. Практико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освіти / Є. Ісакова, І. Бороліс // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2024. - № 32. С. 5-9.uk
dc.identifier.issn2415-7929uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29811-
dc.description.abstractУ статті розглядається практико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освіти, з акцентом на поєднанні викладання теоретичних питань та формування практичних навичок їх використання для пояснення природи та зв’язків філологічних явищ в комунікативних ситуаціях різних історичних контекстів. Оскільки курс цієї дисципліни поєднує історичний, лінгвістичний та культурологічний аспекти, важливим є розвиток у студентів здатності не лише засвоювати теоретичні основи, а й застосовувати ці знання у реальних мовних контекстах. Основними принципами практико-орієнтованого підходу є інтерактивність та зв’язок теорії з практикою. Використання активних методів навчання, таких як рольові ігри, проєктна діяльність та групова робота, сприяє більш глибокому залученню студентів в освітній процес. Зокрема, рольові ігри дозволяють спроєктувати певні мовні ситуації на різних етапах становлення системи іноземної мови, залучити студентів до безпосереднього визначення і пояснення мовних конструкцій і явищ, проаналізувати вплив певних процесів в різні історичні періоди на сучасну систему іноземної мови, що, в свою чергу, забезпечить краще розуміння історичних, соціальних та культурних чинників еволюції мови в цілому. В даному аспекті важливості набувають завдання, що передбачають аналіз автентичних текстів різних історичних періодів та практику перекладу текстів з давньоанглійської або середньоанглійської мови на сучасну. Застосування контекстуальних вправ на практичних заняттях з дисципліни «Історія англійської мови», що допомагають студентам зрозуміти мовні зміни через практичні завдання, також є ефективним інструментом в освітньому процесі. У результаті застосування практико-орієнтованого підходу, студенти не лише набувають теоретичних знань, але й вчаться застосовувати їх на практиці, що значно підвищує якість їхньої професійної підготовки. Цей підхід дозволяє формувати у студентів необхідні навички для глибокого розуміння та інтерпретації мовних явищ в різні періоди історичного розвитку мовної системи, а також забезпечує цілісне сприйняття історичного становлення англійської мови в контексті культурних і соціальних процесів, що є важливим для їхньої майбутньої професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectісторія англійської мовиuk
dc.subjectпрактико-орієнтований підхідuk
dc.subjectпроєктна діяльністьuk
dc.subjectлінгвокраїнознавча компетенціяuk
dc.titleПрактико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освітиuk
dc.title.alternativeA practice-oriented approach to teaching the discipline "History of the English language" at the philological faculties of higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorIsakova, Yelizaveta-
local.contributor.altauthorBorolis, Inna-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceАктуальні проблеми філології та перекладознавстваuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.31891/2415-7929-2024-32-1uk
local.identifier.urihttps://apfp.khmnu.edu.ua/index.php/apfp/article/view/99/100uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APFP-2024-N32+5-9.pdf255,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.