Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2969
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Внукова, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-11T08:04:01Z | - |
dc.date.available | 2016-11-11T08:04:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Внукова О. М. Використання модульного середовища освітнього процесу для підготовки педагогів професійного навчання / О. М. Внукова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – Вип. 44. – С. 207-211. | uk |
dc.identifier.issn | 2412-1142 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2969 | - |
dc.description.abstract | Охарактеризовано модульне середовища освітнього процесу (МСОП) як частину інформаційно-освітнього простору університету, зокрема, можливості МСОП, структуру навчально-методичного комплексу з дисциплін, яка включає навчальну та робочу програми, конспект лекцій, методичні рекомендації для студентів, питання до підсумкового контролю, тести, глосарій, нормативні матеріали, презентації тощо. Виявлено ставлення студентів до інформаційно-комунікаційних технологій навчання, особливості використання МСОП у навчальному процесі. Майже всі респонденти вважають, що їм потрібне модульне середовище освітнього процесу. Виділені позитивні аспекти роботи студентів у МСОП: можливість використання необхідних дидактичних матеріалів; цілодобовий доступ до модульного середовища; можливість отримання точки доступу до системи з будь-якого приєднаного до мережі Інтернет комп’ютеру; наявність графіків тестування та можливість виконання тестів; можливість передачі на перевірку виконаних завдань; забезпечення спілкування з викладачем, іншими студентами через форум, електронну пошту; адаптація сайту до вимог користувачів. Доведена ефективність використання модульного середовища майбутніми педагогами професійного навчання у формуванні загальних та фахових компетентностей, особливо комунікаційних та комп’ютерних. Також МСОП сприяє підготовці студентів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у майбутній педагогічній діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The article addresses the issues of using information and communication technology training to prepare teachers of vocational schools. A modular environment of the educational process (IUCN) as part of the information-educational environment the university, including the possibility of IUCN, the structure of the educational-methodical complex of disciplines that includes training and work program, lecture notes, guidelines for students questions to the final control tests, glossary regulatory materials, presentations analysed. The attitude of students to ICT education, especially the use of IUCN in the learning process based on studies in Kyiv National University of Technology and Design has been identified. Almost all respondents consider that they need a modular environment of the educational process. Positive aspects of the work students in the IUCN are identified: the ability to use appropriate instructional materials; anytime access to modular environment; the possibility of access points to the system from any connected computer to the Internet; availability of schedules of testing and the ability to perform tests; the possibility of transferring to check assignments; providing communication with the teacher and other students via forum, e-mail; site adaptation to user requirements. An efficiency modular environment future teachers of vocational training in the formation of general and professional competencies, especially communication and computer has been proven. IUCN also helps in preparing students for using ICT in teaching future educational activities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | майбутні педагоги професійного навчання | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології навчання | uk |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk |
dc.subject | модульне середовище освітнього процесу | uk |
dc.subject | загальні та фахові компетентності | uk |
dc.subject | future teachers professional learning | uk |
dc.subject | ICT trai | uk |
dc.subject | information-educational environment | uk |
dc.subject | modular environment of the educational process | uk |
dc.subject | general and professional competence | uk |
dc.title | Використання модульного середовища освітнього процесу для підготовки педагогів професійного навчання | uk |
dc.title.alternative | USING MODULAR ENVIRONMENT OF EDUCATIONAL PROCESS FOR THE PREPARATION TEACHERS OF VOKATIONAL TRAINING | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Vnukova, Olga | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vnukova Модульне середовище.pdf | 430,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.