Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29339
Назва: Використання фракталів у комп’ютерній графіці
Інші назви: Using of fractals in computer graphics
Автори: Крук, В. В.
Волох, Л. В.
Ключові слова: фрактали
фрактальна геометрія
фрактальна графіка
ландшафт
комп’ютерне запезпечення
fractals
fractal geometry
landscape
computer software
Дата публікації: 15-лис-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Крук В. В. Використання фракталів у комп’ютерній графіці / В. В. Крук, Л. В. Волох // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 1 . – Київ : КНУТД, 2024. – С. 92–97.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто практичне застосування фракталів та типові програми для побудови фракталів та вплив фрактальної геометрії на сприйняття ігрового простору. Також наведені приклади використання фрактальних алгоритмів у побудові ландшафту в комп’ютерній грі «Minecraft». The article discusses the practical application of fractals and typical programs for building fractals and the influence of fractal geometry on the perception of game space. Also, examples of the use of fractal algorithms in the construction of the landscape in the computer game “Minecraft” are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29339
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2141 Т1 -Інноватика в освіті-92-97.pdf320,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.