Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29270
Назва: Принт як елемент фірмового стилю та відображення ідеї бренду
Інші назви: Print as an element of corporate identity and reflection of the brand idea
Автори: Вережак, Віталіна
Романчук, Вадим
Хиневич, Руслана
Ключові слова: дизайн
брендинг
візуальна айдентика
графічні елементи
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вережак В. Принт як елемент фірмового стилю та відображення ідеї бренду / В. Вережак, В. Романчук, Р. Хиневич // Матеріали XI Міжнародній науково-практичній конференції “Advanced technologies for the implementation of educational initiatives” (19-22 березня 2024 р.), Бостон. США. - 2024. - С. 17-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29270
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.