Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29255
Назва: Розробка фірмового стилю для гурту «Без обмежень».
Інші назви: Development of a brand identity for the band «Without limits»
Автори: Колісник, Олександра Володимирівна
Кос, Олександр Сергійович
Ключові слова: фірмовий стиль
айдентика
дизайн
логотип
рекламний плакат
мерч
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кос О. С. Розробка фірмового стилю для гурту «Без обмежень» : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / О. С. Кос : наук. кер. О. С. Колісник ; рец. Р. І. Безугла – Київ : КНУТД. 2024. – 76 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розроблено фірмовий стиль для музичного рок-гурту. Унікальну айдентику було розроблено після проведення аналізу дизайнів зарубіжних та вітчизняних музикантів, вивчення проблематики подібного дизайну та аналізу музичної сфери. Було створено логотип на основі особливостей завдання, рекламні плакати та мокапи мерчу гурту «Без обмежень». Як результат, створений повний спектр можливих дизайнерських рішень для друку на різних матеріалах та поверхнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29255
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Kos _ Kolisnyk.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.