Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолісник, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorБурда, Софія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-04-28T12:46:22Z-
dc.date.available2025-04-28T12:46:22Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationБурда С. Ю. Розробка айдентики для магазину одягу “Запакуйте” : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / С. Ю. Бурда : наук. кер. О. В. Колісник ; рец. Р. І. Безугла – Київ : КНУТД. 2024. – 84 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29253-
dc.description.abstractМетою дослідження було аналіз та особливості розробки айдентики для бренду одягу. У кваліфікаційній роботі було досліджено різні види айдентики та підходи до її створення. Було проведено аналіз айдентики існуючих брендів, досліджено основні критерії, які допомогли бренду створити цілісну та візуально привабливий дизайн, виділені основні критерії, які вплинуть на розробку якісного дизайну. У процесі дослідження було проаналізовано сучасні тенденції в дизайні та принципи створення цілісної та впізнаваної айдентики. Також було досліджено основні види та функції айдентики, які вплинуть на актуальність та сучасний вигляд бренду. Були зазначені головні вимоги для створення якісного дизайну логотипу одягу, та інших елементів айдентики бренду( пакування, візитівки, листівки, графічні елементи для соціальних мереж). Важливим аспектом було дослідження адаптованості айдентики до різних соціальних мереж, завдяки наявності сторінок в соцільних мережах, бренд може підвищити довіру до своїх клієнтів і створити якісну комунікацію. Тому розробка дизайну айдентики для медіа платформ також є важливим для бренду одягу. Проаналізовано вплив сучасних медійних платформ на просування бренду та залучення айдентики в них. Досліджено вплив модних тенденцій на розробку та оновлення стилю одягу та айдентики магазину. Отримані результати дали змогу для подальшої реалізації дизайн проєкту, з урахуванням важливих аспектів та створенням чіткого плану розробки айдентики. На основі дослідження дизайну аналогічних магазинів, було розроблено основні елементи айдентики для бренду одягу, які в подальшому використанні вплинуть на впізнаваність та позитивну комунікацію бренду з цільовою аудиторію. Було розглянуто основні платформи та векторні програми для розробки дизайну, та графічних елементів. Розроблені рекомендації можуть використовуватися для подальшого розвитку бренду та його успішному просуванню.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбренд одягуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleРозробка айдентики магазину одягу «Запакуйте»uk
dc.title.alternativeDevelopment of Identity for the Clothing Store "Zapakuyte".uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBurda, Sofia Yurievna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг 5-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorKolisnyk, Oleksandra Volodymyrivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Burda _ Kolisnyk.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.