Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVasylyev, Oleksandr Serhiyovych-
dc.date.accessioned2025-04-15T09:15:55Z-
dc.date.available2025-04-15T09:15:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationVasylyev O. S. Modern trends in the design of e-commerce website logos. / O. S. Vasylyev // International scientific-practical conference “Current issues of science, education and technology: experience and prospects” (Aarhus, Denmark, October 12, 2024). (Aarhus, Denmark, October 12, 2024). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. – Р. 29-31.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29131-
dc.description.abstractПроаналізовано зміни в дизайні логотипів вебсайтів відомих брендів електронної комерції таких як Amazon, eBay, Apple, Walmart, Asos, AliExpress тощо. Також досліджено зміни в дизайні понад 1000 логотипів веб-сайтів електронної комерції Китаю, США, європейських країн та України. Виявлено, що понятійні, художні та функціональні характеристики логотипів періодично змінювалися, що було обумовлено потребами часу. Визначено, що для дизайну сучасних логотипів вебсайтів e-commercе характерні простота і відсутність надмірного використання кольорів та графічних елементів. Їх головними ознаками є пластичність і адаптація до будь-яких пристроїв. Сучасні зміни в дизайні логотипів, в першу чергу, пов’язані з технологічними факторами, що призводять до використання спрощених візуальних структур для відображення на мобільних пристроях. Спрощення форм логотипів стало стилістичною та функціональною необхідністю, яка здатна одночасно вирішити технічні, технологічні та естетичні вимоги. Результатами проведеного дослідження визначено, що логотипи підприємств електронної комерції стають більш універсальним з погляду представлення інформації; площинними, без складних композиційних, колірних та шрифтових рішень для представлення візуального образу брендуuk
dc.language.isoenuk
dc.publisherScholarly Publisher ICSSHuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectвебсайтuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectтрендиuk
dc.subjecte-commercеuk
dc.subjectlogouk
dc.titleModern trends in the design of e-commerce website logos.uk
dc.title.alternativeСучасні тенденції в дизайні логотипів сайтів електронної комерціїuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorВасильєв, Олександр Сергійович-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.conference.locationAarhus, Denmarkuk
local.conference.date2024-10-12-
local.conference.nameInternational scientific-practical conference “Current issues of science, education and technology: experience and prospects” (Aarhus, Denmark, October 12, 2024).uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєв Design LOGO ДАНІЯ.pdf456,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.