Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєв, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorКраснослободцева, Галина Сергіівна-
dc.date.accessioned2025-04-15T09:13:33Z-
dc.date.available2025-04-15T09:13:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКраснослободцева Г. С. Використання штучного інтелекту при створенні дизайну реклами українського банку. / Г. С. Краснослободцева, О. С. Васильєв // Дизайн та мистецтво в контексті соціокультурного розвитку : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції (ХНТУ, 9-11 жовтня 2024 року). – м. Хмельницький. – С. 109-111.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29129-
dc.description.abstractВ роботі показано доцільність використання штучного інтелекту (ШІ) на всіх етапах розробки і функціонування реклами для генерації варіантів та аналізу великих масивів інформації. Визначено, що використання ШІ в дизайні реклами банківської установи є ефективним засобом аналізу, надання реклами, привернення уваги до фінансового продукту: кредиту, депозиту, страхування тощо. Доступність платформ ШІ забезпечує умови для максимально повного досягнення цілей банку. Уміле використання поєднання штучного та справжнього інтелекту фахівцями банківської установи дозволяє підкреслити унікальність бренду і його послуг, дозволяючи створити рекламу, що запам’ятається, збільшує лояльність і довіру до організації, забезпечує пізнаваність її продуктів клієнтами та робити банк затребуваним на ринку фінансових послуг України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеса : Олді+, ХНТУuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна компанія банкуuk
dc.subjectШІuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту при створенні дизайну реклами українського банкуuk
dc.title.alternativeUsing artificial intelligence in creating advertising design for a Ukrainian bankuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVasyliev, Oleksandr Serhiyovych-
local.contributor.altauthorKrasnoslobodtseva, Galina Sergiyevna-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.conference.locationм. Хмельницький. ХНТУuk
local.conference.date2024-10-09-
local.conference.nameX Міжнародна науково-практична конференція "Дизайн та мистецтво в контексті соціокультурного розвитку"uk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.