Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСкляренко, Наталія Владиславівна-
dc.contributor.authorБойко, Валерія Артемівна-
dc.date.accessioned2025-04-15T08:38:36Z-
dc.date.available2025-04-15T08:38:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойко В. А. Розробка фірмового стилю для магазину горіхів та сухофруктів : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / В. О. Бойко : науковий керівник Н. В. Скляренко ; рецензент О. В. Єжова – Київ : КНУТД. 2024. – 75 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29116-
dc.description.abstractРобота присвячена розробці фірмового стилю для магазину горіхів та сухофруктів. Проаналізовано історичний розвиток фірмового стилю, його еволюції від зародження до сучасності. Розглянуто різні погляди науковців та теоретиків на визначення поняття «фірмовий стиль», а також наведено основні елементи та засоби його вираження. Проведено глибокий аналіз розвитку ринку магазинів, що спеціалізуються на продажу горіхів та сухофруктів у вітчизняному та світовому контексті. Цей аналіз дозволив визначити основні тенденції у створенні та використанні фірмових стилів, враховуючи сучасні вимоги та споживацькі вподобання. Також окрема увага приділена вибору кольорової гами та способам візуалізації емоцій та їх психологічному впливу на емоційний стан споживачів. Встановлено, що правильний вибір кольорів та персонажів може значно підвищити привабливість магазину та збільшити його популярність серед клієнтів. Отримані результати дослідження дозволили створити фірмовий стиль для магазину горіхів та сухофруктів “Nuts Kyiv”, який буде сприяти покращенню ідентифікації бренду та підвищенню його конкурентоспроможності на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.titleРозробка фірмового стилю для магазину горіхів та сухофруктівuk
dc.title.alternativeDevelopment of a Corporate Identity for a Nut and Dried Fruit Shopuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBoyko, Valeria Artemivna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг 3-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorSklyarenko, Natalia Vladyslavivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Boyko_ Skliarenko.pdf3,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.