Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29114
Назва: Розробка фірмового стилю українського бренду постільної білизни
Інші назви: Development of Corporate Identity for a Ukrainian Bed Linen Brand
Автори: Омельченко, Ганна Віталіївна
Мусійчук, Юлія Леонідівна
Ключові слова: фірмовий стиль
український бренд
ідентичність бренду
дизайн-концепція
дизайн
складові фірмового стилю
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мусійчук Ю. Л. Розробка фірмового стилю українського бренду постільної білизни : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / Ю. Л. Мосійчук : науковий керівник Г. В. Омельченко ; рецензент О. В. Єжова – Київ : КНУТД. 2024. – 78 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці фірмового стилю для українського бренду постільної білизни. У роботі проведено аналіз поняття фірмового стилю та його впливу на популярність і реалізацію продукції. Особлива увага приділена розгляду особливостей розробки фірмового стилю постільної білизни та характерних особливостей українського бренду у цьому контексті. У кваліфікаційній роботі виконано аналіз фірмового стилю відомих брендів постільної білизни, що надало підґрунтя для розробки дизайн-концепції українського бренду. Створено ескізи елементів фірмового стилю та реалізовано дизайн-проєкт ,які відображають ідентичність та візуальну концепцію бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29114
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Musiichuk_ Omelchenko.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.