Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМегеря, Андрій Ігорович-
dc.contributor.authorШацька, Зорина Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-03-04T11:27:29Z-
dc.date.available2025-03-04T11:27:29Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationМегеря А. І. Управління конкурентоспроможністю міжнародної компанії в умовах економічної кризи : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / А. І. Мегеря ; наук. кер. З. Я. Шацька ; рец. О. Ю. Будякова. – Київ : КНУТД, 2024. – 100 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28699-
dc.description.abstractВ роботі проведене дослідження конкурентоспроможності міжнародної компанії в умовах економічної кризи. В роботі було розглянуто сутність поняття «конкурентоспроможність міжнародної компанії», визначено її роль в міжнародній діяльності діяльності підприємств. Узагальнено конкурентні переваги та методи оцінки конкурентоспроможності міжнародної компанії. Проведено аналіз конкурентоспроможності міжнародних компаній на вітчизняному ринку солодощів на прикладі компаній «Nestle» та «Mars Україна». Надані пропозиції щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності міжнародних компаній на ринку солодощів в Україні в умовах післявоєнного відновлення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність міжнародної компаніїuk
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю міжнародної компаніїuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectчинники конкурентоспроможності міжнародної компаніїuk
dc.subjectдіагностика рівня конкурентоспроможності міжнародної компаніїuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitiveness of an international companyuk
dc.subjectmanagement of competitiveness of an international companyuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectfactors of competitiveness of an international companyuk
dc.subjectdiagnostics of the level of competitiveness of an international companyuk
dc.titleУправління конкурентоспроможністю міжнародної компанії в умовах економічної кризиuk
dc.title.alternativeManaging the competitiveness of an international company in the conditions of an economic crisisuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMegerya, Andrii-
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКЕМБ-23uk
local.diplom.targetМетою кваліфікаційної роботи є управління конкурентоспроможністю міжнародної компаній в умовах економічної кризи.uk
local.diplom.objectКонкурентоспроможність міжнародних компаній на вітчизняному ринку в умовах економічної кризи.uk
local.diplom.predmetПроцес формування конкурентоспроможності міжнародної компанії.uk
local.diplom.methodВ кваліфікаційній роботі були використані наступні методи: монографічний метод – для узагальнення сутності поняття «конкурентоспроможність міжнародної компанії» та визначення її ознак та класифікацію; методи аналізу та синтезу – для деталізації об'єкта дослідження внаслідок розчленування його на окремі складові; методи конкурентного аналізу – для аналізу рівня конкурентоспроможності міжнародних компаній в умовах економічної кризи, війни в Україні та післявоєнного відновлення економіки; методи порівняння – для зіставлення рівнів конкурентоспроможності міжнародних компаній в умовах економічної кризи.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality051 Економікаuk
local.diplom.programКорпоративна економіка та міжнародниий бізнесuk
local.contributor.altadvisorShatskaya, Zorina-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom051_Megerya_Shatska.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.