Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorПацьора, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2025-02-21T11:07:15Z-
dc.date.available2025-02-21T11:07:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПацьора М. С. «Удосконалення комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «Компанія з управління активами «Дельта плюс» : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. С. Пацьора ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. – 96 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28617-
dc.description.abstractКваліфікаційну магістерську роботу присвячено питанням формування комунікаційної політики підприємства ТОВ КУА «Дельта плюс» . У роботі визначено етапи розвитку наукової думки щодо підходів до формування комунікаційної політики підприємства, досліджено побудову моделі маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ КУА «Дельта плюс»; проведено аналіз та оцінку стану інформаційного забезпечення та ефективності інструментів комунікаційної політики підприємства, проведено маркетинговий аналіз фінансових інструментів на ринку цінних паперів України, здійснено прогноз конкурентоспроможності ТОВ КУА «Дельта плюс» на ринку цінних паперів; розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики ТОВ КУА «Дельта плюс» та шляхів підвищення ефективності комунікаційних інструментів, зокрема, через застосування сучасних цифрових технологій на підприємстві з метою підвищення його конкурентоспроможності на фінансовому ринку. Ключові слова: комунікаційна політика, маркетингова комунікація, цінні папери, ринок цінних паперів, фінансовий ринок, акції, управління активами, інститути спільного інвестування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінститути спільного інвестуванняuk
dc.subjectуправління активамиuk
dc.subjectакціїuk
dc.subjectфінансовий ринокuk
dc.subjectринок цінних паперівuk
dc.subjectцінні папериuk
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «Компанія з управління активами «Дельта плюс»uk
dc.typeДипломний проектuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгКМ-1-23uk
local.diplom.targetМетою дослідження є розробка пропозицій щодо удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Компанія з управління активами «Дельта плюс» для підвищення ефективності взаємодії з клієнтами, партнерами та іншими стейкхолдерами, а також для зміцнення корпоративного іміджу та підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.uk
local.diplom.objectОб'єктом дослідження є комунікаційна діяльність ТОВ «Компанія з управління активами «Дельта плюс»,, включаючи внутрішні і зовнішні комунікації, стратегії взаємодії з клієнтами, медіа та іншими стейкхолдерами, а також інструменти управління репутацією та корпоративним іміджем.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є процеси, методи та інструменти формування і реалізації комунікаційної політики в ТОВ «Компанія з управління активами «Дельта плюс», а також аналіз ефективності існуючих комунікаційних стратегій та технологій, що застосовуються в організації.uk
local.diplom.methodУ роботі для аналізу теоретичних основ використано методи аналізу та синтезу, що дозволяють оцінити основні елементи комунікаційної політики. Історико-логічний метод допомагає відслідковувати розвиток комунікаційних стратегій, а метод порівняння дає змогу оцінити маркетингові стратегії конкурентів. Оцінка ефективності маркетингових кампаній здійснюється через метод моніторингу даних, а кейс-метод використовувався для розробки рекомендацій на основі реальних прикладів. SWOT-аналіз дозволяє виявити проблеми та тенденції на ринку, а статистичні методи допомагають обробляти кількісні дані для оцінки результативності стратегій. Ці методи забезпечили комплексний підхід до дослідження та розробки рекомендацій для вдосконалення маркетингових стратегій підприємств.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пацьора.docx772,44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.