Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Л. М.-
dc.contributor.authorКупрій, Іван-
dc.contributor.authorПилипюк, Ярослав-
dc.date.accessioned2024-12-18T20:50:25Z-
dc.date.available2024-12-18T20:50:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельник Л. М. Аналіз логотипів як елементів ідентифікації бренду / Л. М. Мельник, І. Купрій, Я. Пилипюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 298-300.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28443-
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження особливостей дизайну логотипів компаній різних видів економічної діяльності з метою виявлення засобів ідентифікації бренду. Розкриваються ключові характеристики успішного логотипу, його роль у формуванні першого враження про бренд, а також вплив на сприйняття бренду, довіру та лояльність споживачів. Робота буде корисною для спеціалістів, які прагнуть створити ефективний логотип, що допоможе зробити бренд впізнаваним та успішним.uk
dc.description.abstractThe peculiarities of the design of logos of companies of various types of economic activity were analyzed in order to identify means of brand identification. The characteristics of a successful logo are determined, its role in forming the first impression of the brand, as well as the impact on brand perception, trust and loyalty of consumers. The work will be useful for specialists who want to create an effective logo and help make the brand recognizable and successful.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectідентифікаціяuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectbranduk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectidentificationuk
dc.titleАналіз логотипів як елементів ідентифікації брендуuk
dc.title.alternativeAnalysis of logos as elements of brand identificationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMelnyk, L.-
local.contributor.altauthorKupriy, I.-
local.contributor.altauthorPylypiuk, Ya.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн: сучасні трендиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P298-300.pdf582,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.