Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазніченко, О. В.-
dc.contributor.authorСамсонідзе, Марія-
dc.contributor.authorНога, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-12-17T21:54:37Z-
dc.date.available2024-12-17T21:54:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМазніченко О. В. Особливості використання засобів графічного дизайну для розробки елементів фірмового стилю / О. В. Мазніченко, М. Самсонідзе, А. Нога // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 287-290.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28433-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання графічного дизайну у процесі розробки елементів фірмового стилю. Проаналізовано роль графічного дизайну у формуванні візуальної ідентичності бренду, зокрема логотипів, кольорових схем, шрифтів та інших ключових елементів. Висвітлено стратегії та техніки, які використовуються в графічному дизайні для створення ефективних і запам’ятовувальних елементів фірмового стилю.uk
dc.description.abstractThe article examines the peculiarities of the use of graphic design in the process of developing corporate style elements. The role of graphic design in the formation of the brand's visual identity is analyzed, including logos, color schemes, fonts and other key elements. Strategies and techniques used in graphic design to create effective and memorable branding elements are highlighted. In addition, examples of successful implementations and practical advice on the optimal use of graphic design to strengthen the brand and its recognition on the market are considered.Key words: Training of future specialists, intellectual property, future design specialists, rights protection, copyright, patent.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectвізуальна ідентичністьuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectелементи фірмового стилюuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectvisual identityuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectlogouk
dc.subjectcorporate style elementsuk
dc.titleОсобливості використання засобів графічного дизайну для розробки елементів фірмового стилюuk
dc.title.alternativePeculiarities of using graphic design tools to develop elements of the company's corporate identityuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMaznichenko, O.-
local.contributor.altauthorSamsonidze, M.-
local.contributor.altauthorNoga, A.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн: сучасні трендиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P287-290.pdf737,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.