Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28407
Назва: Influence of regional culture on the development of visual identity design
Автори: Mykhailiuk, Olga
Liu, Jixiang
Ключові слова: visual identity design
regional characteristics
cultural connotation
brand image
design
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Mykhailiuk O. Influence of regional culture on the development of visual identity design / O. Mykhailiuk, Liu Jixiang // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 196-197.
Короткий огляд (реферат): The work analyzes key components of visual identity design using elements of regional culture. The main elements of regional culture are listed and characterized; attention is focused on the need for their in-depth study in order to generate new ideas when designing in the field of visual identity design. It has been established that regional features are an important component of creating a brand image in the context of establishing an emotional connection due to their associative image perception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28407
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P196-197.pdf296,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.