Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslana-
dc.contributor.authorXu, Huang-
dc.date.accessioned2024-12-16T20:39:45Z-
dc.date.available2024-12-16T20:39:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationKhynevych R. Research on catering brand design based on Oriental aesthetics / R. Khynevych, Xu Huang // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 173-176.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28401-
dc.description.abstractThis paper explores the practical significance and development prospect of Oriental aesthetics in the visual identification of contemporary catering brand design. This study explores how to use the visual symbols of Oriental aesthetics (such as simplicity, harmony, balance, and other symbolic elements) in brand design to enhance brand identity and commercial value by drawing on traditional Eastern design styles and cultural backgrounds. Based on methodology and reference to previous research, this article demonstrates the creativity, effectiveness, and practical significance of incorporating Eastern aesthetics into brand design through research investigations of specific cases and analysis of survey data.uk
dc.description.abstractЦя стаття вивчає практичне значення та перспективи розвитку східної естетики у візуальній ідентифікації сучасного дизайну брендів громадського харчування. Досліджено використання візуальних символів східної естетики (таких як простота, гармонія, баланс та інші символічні елементи) у дизайні бренду для посилення його ідентичності та комерційної цінності, спираючись на традиційні східні стилі дизайну та культурне підґрунтя. На основі методології та посилань на попередні дослідження, продемонстровано креативність, ефективність і практичну значущість включення східної естетики в дизайн брендів через дослідження конкретних кейсів та аналіз даних опитувань.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectoriental aestheticsuk
dc.subjectbrand designuk
dc.subjectvisual identificationuk
dc.subjectsymbolic elementsuk
dc.subjectсхідна естетикаuk
dc.subjectдизайн брендуuk
dc.subjectвізуальна ідентифікаціяuk
dc.subjectсимволічні елементиuk
dc.titleResearch on catering brand design based on Oriental aestheticsuk
dc.title.alternativeДослідження дизайну брендів громадського харчування на основі східної естетикиuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorХиневич, Р.-
local.contributor.altauthorСюй, Х.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн: сучасні трендиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P173-176.pdf411,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.