Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, А. О.uk
dc.date.accessioned2024-12-07T20:25:59Z-
dc.date.available2024-12-07T20:25:59Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationІванов А. О. Маркетингові комунікації промислових підприємств під час воєнного стану: збереження конкурентоспроможності та стратегії підвищення ефективності [Текст] / А. О. Іванов // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 3 (20). - С. 56-63.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28290-
dc.description.abstractУ статті розглянуто наслідки для промисловості від вторгнення країни-агресора на територію України та заходи, які здійснили промислові підприємства для захисту збереження своєї діяльності, а саме переміщення в більш безпечні регіони держави. Звертаючи увагу на нестабільність та непередбачуваність в нинішніх умовах війни, проаналізовано основні виклики з якими стикаються промислові підприємства щодо розробки маркетингової стратегії комунікації. Виокремлено проблеми, які постають перед промисловими підприємствами під час воєнних дій, зокрема: відключення електропостачання, атаки на інфраструктурні об’єкти, обмеження зв’язку та міграція населення, описано проблеми з логістикою і комунікацією з клієнтами та постачальниками. Встановлено, що маркетинг є центром управління підприємством, сприяючи розвитку та підтримці зв’язків між підприємством та зовнішнім світом. Обґрунтовано підходи, які допомагають підприємствам зберегти свою позицію на ринку, зокрема, акцентуючи увагу на маркетингових комунікаціях як інструменті для збереження і розширення цільової аудиторії, створення позитивного іміджу та реагування на зміни у внутрішньому і зовнішньому середовищі. Для підвищення ефективності маркетингових комунікацій промислових підприємств запропоновано перелік заходів, що сприятимуть збереженні конкурентоспроможності та підвищенні ефективності діяльності. У дослідженні використано наступні загальнонаукові та спеціальні методи: наукового узагальнення та систематизації – для обґрунтування особливостей маркетингових комунікацій в умовах війти та визначення проблем, які виникають при її побудові; системний аналіз – для виявлення основних тенденцій, які притаманні підприємствам в нинішніх умовах; логічний синтез – для пояснення результатів дослідження.uk
dc.description.abstractThe article examines the consequences for industry of the invasion of Ukraine by the aggressor country and the measures taken by industrial enterprises to protect the preservation of their operations, namely, relocation to safer regions of the country. Paying attention to the instability and unpredictability in the current conditions of war, the main challenges faced by industrial enterprises in developing a marketing communication strategy are analyzed. The article highlights the problems faced by industrial enterprises during military operations, in particular: power outages, attacks on infrastructure facilities, communication restrictions and population migration, and describes problems with logistics and communication with customers and suppliers. It is established that marketing is the center of enterprise management, contributing to the development and maintenance of relations between the enterprise and the outside world. The author substantiates the approaches that help enterprises to maintain their position in the market, in particular, by focusing on marketing communications as a tool for maintaining and expanding the target audience, creating a positive image and responding to changes in the internal and external environment. To improve the effectiveness of marketing communications of industrial enterprises, the author proposes a list of measures that will help to maintain competitiveness and increase efficiency. The study used the following general scientific and special methods: scientific generalization and systematization – to substantiate the features of marketing communications in the context of the vita and identify the problems that arise in its construction; system analysis – to identify the main trends that are inherent in enterprises in the current environment; logical synthesis – to explain the results of the study.en
dc.languageuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectпромислове підприємствоuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.subjectmartial lawen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleМаркетингові комунікації промислових підприємств під час воєнного стану: збереження конкурентоспроможності та стратегії підвищення ефективностіuk
dc.title.alternativeMarketing communications of industrial enterprises during marital state: maintaining competitiveness and strategies for improving efficiency
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorIvanov, A. O.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 3 (20)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2024.3.6
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2024_N3(20)_P056-063.pdf287,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.